Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Gorąca czekolada

By 13:54



Czy u was jest też tak zimno jak u mnie 7 stopni? , a ja w ramach tak zimnego wieczoru postanowiłam przyrządzić gorącą czekoladę. Długo poszukiwałam odpowiedniego przepisu i …. nie znalazłam. Ale kombinując, wyszedł całkiem smaczny, słodki, gorący napój.
 Najlepszy napój na sen.



Składniki na około 3 kubeczki:
około 700 ml mleka
1 ½ tabliczki gorzkiej czekolady
3-4 łyżki śmietany kremówki
1 łyżka cukru (w zupełności wystarczy, choć lepiej sprawdzić bo może okazać się zbędny)

Mleko zagotować, dolać kremówkę (uważać, by się nie zważyła, ja wcześniej połączyłam ją  odrobiną gorącego mleka). Pokruszyć czekoladę, dodać czekoladę, podgrzewać, do całkowitego rozpuszczenia czekolady.

Od razu nas rozgrzeje w takie zimne wieczory

You Might Also Like

7 komentarze

  1. o tak czekolada najlepsza na takie dni :)

    Zapraszam do siebie (obserwuję):

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gorącą czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy czekolada rozpuszcza Ci sie tak całkiem na gładko? Bo mi zazwyczaj zostaja takie maleńkie wiórki pływające w reszcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. całkowicie niestety nie są takie malutkie wiórki nierozpuszczone

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcie! zawesiłam się na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj taka czekolada to chyba nawet latem jest pyszna:))

    OdpowiedzUsuń