Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Lody owocowe

By 12:29


Zmiksuj owoce - każdy rodzaj osobno lub wszystkie razem. Wlej do foremek i zamroź. Najlepsze są chyba lody arbuzowe i bananowe (bo najsłodsze), ale inne też są przepyszne!


Będziesz potrzebować: - foremki do lodów "na patyku" - mikser lub robot kuchenny - świeże owoce (arbuz, banan, kiwi lub inne)

Wykonanie:
1. zmiksuj owoce - każdy rodzaj osobno lub wszystkie razem
2. wlej do foremek i zamroź Najlepsze są chyba lody arbuzowe i bananowe (bo najsłodsze), ale inne też są przepyszne!

Ps. Foremki można kupić w Ikea

You Might Also Like

11 komentarze

  1. świetne, świetny blog, interesujące notki, Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    ale pycha!

    nic tylko czekać na lato...

    zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale apetytu mi narobiłaś i to o 8ej rano:) :) margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. :) wyprzedziłaś moje myśli. super pomysł na lody. Już lecę do IKEA po foremki :) p.s. zapraszam też na mojego bloga - www.healthysportlife.pl - o zdrowym i aktywnym trybie życia. Wczoraj była jego premiera. mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ymmmm... na takie lody to zawsze będę mieć ochotę ;)
    gdzie można kupić takie foremki?

    ~MalinowaKokarda

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh cudowny pomysł xD Nie pomyślałam o tym xD I to w sumie zdrowien o w końcu witaminki xD

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurde, muszę spróbować tych z kiwi bo uwielbiam lody kiwi<3

    zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm, idealne na upalne dni <3

    OdpowiedzUsuń
  9. o jakie pyszności!! dodaję do obserwowanych, bo aż mi ślinka cieknie na takie genialne przepisy! :D

    Przy okazji zapraszam na pierwsze moje rozdanie! do wygrania pozłacana bransoletka Kelly Melu
    http://www.madame-bijouxx.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-u-madamebijou.html
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  10. oj kurcze coś blogger mi nawala.. nie mogę Cię dodać. jest jakiś problem na serwerze. ale dodam później :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń