Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Mojito

By 10:46



 Drink alkoholowy, pochodzenia kubańskiego na bazie białego rumu o orzeźwiającym, słodko-kwaśno-miętowym smaku. Podstawowymi składnikami są:biały rum (np. Bacardi), cukier biały lub brązowego,limonki,mięta,woda gazowana, kruszony lód.. Na bazie tego drinku powstało już wiele napojów, w tym także bezalkoholowych który w te upalne majowe dni zrobiłam.

Składniki:





½ limonki,

¼ szklanki kruszonego lodu,
2 łyżeczki brązowego cukru,
pół szklanki gazowanej wody,
garść liści mięty.


Przygotowanie:

Limonkę obieramy ze skórki, kroimy na kawałki. 

Lód kruszymy, liście mięty myjemy.

Najpierw do szklanki wrzucamy cukier, następnie lód, cząstki limonki i miętę.

Ugniatamy składniki, a następnie wlewamy wodę gazowaną.





You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ech mojito, mam do niego słąbość, bo to mój ulubiony drink z wszystkich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne dla mojego Połówka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, musze spróbować :D

    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez nagle nabralam ochoty na mojito! dobrze, ze dzisiaj piatek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko piję alkohol (w sumie prawie w ogóle), ale jeśli już się zdarzy, to właśnie jest to Mohito, mój ulubiony drink:) Dodałam do obs. ;)

    OdpowiedzUsuń