Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Pijane misie

By 03:09


Przepis tylko dla dorosłych

Chcecie spróbować jak smakują pijane misie i mieć żelki w rozmiarze XL to wypróbujcie ten pijane misie
Składniki:
 żelki jakie lubicie do tego obojętnie jaki alkohol, lodóweczkę do schłodzenia naszych misiów. 

Włóż misie lub dowolne inne żelki do miski. Wlej alkohol do wysokości ok. 2cm ponad poziom żelków. Gotową mieszankę można przykryć. Następnie KONIECZNIE wkładamy wszystko do lodówki, w przeciwnym razie wszystko się rozpadnie i powstanie wielka ciapa. Minimalny czas zanim misie "wypiją" alkohol to 5 dni, ale im dłużej tym lepiej! Pamiętaj, aby 1-2 razy dziennie wszystko zamieszać aby równo nasiąkały. 

Ciekawostki: 
Możesz użyć DOWOLNY rodzaj alkoholu. Użyj smakowego alkoholu aby były jeszcze lepsze! 

Tak, dużą ilością można się upić, są całe nasączone alkoholem





Efekt końcowy wygląda tak miś trzeźwy i pijany

You Might Also Like

24 komentarze

  1. i chyba wzdęcia:)
    ale pomysł super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale numer! :D:D świetny pomysł :D
    Dusia Twój wytrzeszcz mnie powalił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pijany miś robi wrażenie, aż ma wytrzeszcz oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś genialnego, nigdy o tym nie słyszałam! Smakują równie dobrze jak wyglądają?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są obłędne z wódka smakową

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł, a jaki wielki ten pijany misiek :) Fajne na imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER ! Muszę wypróbować! :)

    Pozdrawiam

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kiedyś chciałam je zrobić, niedługo mam urodziny na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam do rozdania 50$na zakupy w romwe, sukienkę, prezent niespodziankę, to wszystko dla jednej osoby, przyjmij zaproszenie: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super!!!! :) ZAPRASZAM na mojego bloga! :) trochę męskiej mody. http://www.hausoferick.blogspot.com/2012/05/young-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jak cos smakuje zarowno w dziecintwie jak i teraz :)weekend uplynal mi wlasnie pod haslem pijanych miskow! bo w lidlu te zlote za 10zl byly :)polecam, bo to swietna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. czy te pijane misie DZIAŁAJĄ? :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!! Fantastyczny pomysł:) Pozdrawiam i zapraszam na CANDY http://pearllart.blogspot.com/2012/09/moje-candy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Pijane misie są fantastyczne!!! Tak samo jak jelly shots ;)
    Świetne przepisy, będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, ale super, Nawet nie wiedziałam,że można tak zrobić!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. A wystarczy je miec na 3 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest też ale czym dłużej tym większe misie :)

      Usuń
  17. Faaajny efekt :) Koleżanka trzymała za długo misie i zamiast pijanych żelek wyszedł pijany żel ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł i można się upić misiami :) . Zapraszam na mój blog www.idealnapanidomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Robiłam miśki z Lewiatana i Jutrzenki. Stwierdzam, że te z Lewiatana to lepsze pijaki. Z Jutrzenki mniej wypiły i takie twardsze były. Miały te same warunki konsumpcji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezłych rozmiarów nabrał misiek :D

    OdpowiedzUsuń