Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Pomarańczowe mojito

By 11:45

Szybki i orzeźwiający drink na letnie przyjęcie albo grilla w ogrodzie. Nie trzeba wielu składników, żeby uzyskać przyjemny smak, a pokruszony lód dodaje tylko uroku.



SKŁADNIKI: 
90 ml wódki czystej dobrego gatunku
180 ml soku pomarańczowego z miąższem
4 duże kostki lodu
kilka listków mięty


SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA:
Do szklanki wlewamy odmierzoną ilość schłodzonego alkoholu i soku pomarańczowego, dodajemy posiekane listki mięty, mogą być mrożone, oraz potłuczone kostki lodu. Energicznie mieszamy!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. kusisz, wygląda apetycznie :) w wolnym czasie spóbuję przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mojito to mojito a nie jakies pomaranczowe mojito, do mojito dodaje sie przede wszystkim cukru trzcinowego, limonki i miety i wszystko sie miazdzy - twoj drink to zwykla wodka z sokiem pomaranczowym. to tak jakbys zrobila tort waniliowy "inspirujac" sie tortem czekoladowym i napisala: czekoladowy tort z wanilia. sensu to jak widzisz nie ma.

    OdpowiedzUsuń