Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Sernik z ciasteczkami Oreo

By 13:14



Ciasteczka Oreo z racji swojego intensywnego koloru doskonale nadają się na dno sernika, tworząc ładny kontrast. Śmietankowy delikatny sernik o czarnym spodzie.


Fot. koleżanka Ania




Składniki:

100 g ciasteczek Oreo
50 g i 2 łyżki masła
700 g sera śmietankowego
2 jajka
1 laska wanilii
70 g i 1 łyżka  cukru
2 łyżki kwaśnej śmietany

Wykonanie:

Ciasteczka pozbawiamy nadzienia i kruszymy za pomocą wałka lub blendera. 2 łyżki masła roztapiamy i mieszamy z pokruszonymi ciasteczkami. Tak przygotowaną masą wykładamy dno tortownicy o średnicy około 18 cm. Wcześniej wykładamy blachę folią aluminiową lub papierem do pieczenia. Formę wstawiamy do lodówki.
Do sera dodajemy po jednym jajku, cukier i ziarenka z laski wanilii. Całość miksujemy. W osobnym naczyniu ucieramy masło i przekładamy do sera, mieszamy wszystkie składniki. W razie potrzeby można zwiększyć ilość cukru. Masę serową wykładamy na warstwę pokruszonych ciasteczek i wstawiamy na około 50 minut do piekarnika nagrzanego do 170ºC. Po około pół godzinie przykrywamy ciasto folią aluminiową. Zaraz po upieczeniu sernika otwieramy piekarnik i na wierzch ciasta wykładamy 2 łyżki śmietany wymieszanej z 1 łyżką cukru. Zamykamy piekarnik i trzymamy w nim ciasto jeszcze około 15 minut. Po tym czasie studzimy sernik na zewnątrz, następnie chłodzimy w lodówce przez co najmniej 2 godziny. Smacznego



You Might Also Like

30 komentarze

  1. Jadłam te ciasteczka tylko z lodem w Mc Donaldzie, ale ta propozycja też wygląda ciekawie, bo uwielbiam serniki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, również zaczynam tak jak Ty, codziennie zaglądam na twojego bloga :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... wygląda pysznie, pewnie też tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. matko boska. a ja na diecie! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, aż ślinka cieknie! ;)

    fashprank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, jestem tu pierwszy raz, ale zapowiada się bardzo pysznie, więc na pewno jeszcze tu wrócę:)).
    Powodzenia:).

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I just found your blog and I think it is amazing!
    Let's follow each other!
    hope to hear from you soon...

    Have a nice day
    xoxo
    Ally O
    http://thegirlwithblueglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na diecie, a tu takie pyszności! Nie wiem czy będę w stanie tu zaglądać :p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy tak zachwalają te ciasteczka Oreo, że i ja muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaaa, wyglądają na pyszne!
    uwielbiam ciasta, zrobię je na bank! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te ciasteczka, a przepisu nie znałam. Bardzo chętnie go wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za rozkosz patrzeć na taki sernik,mam w domu dwie paczki sasanek,wiaderko sera Pilos z Lidla i chyba coś wyczaruję a co do Oreo to się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proponuje podać przepisy , sposob wykonaia deserow a nie tylko zdjecia do tych ciastek to podstawa do ogladalnosci twojego bloga,zeby ktos wiedział jak go wykonać:) zycze ci powodzenia i jeszcze proponuje zmienic szate graficzna na jakas ladniejsza i bedzie naprawde super:). Trzymaj sie:) ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dasz czytaj dalej tam koło podpisu i jest cały przepis
    A szata mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć :) Dzięki za odwiedziny naszego bloga - będziemy do Ciebie również wpadały :)

    www.dietetyczniesiostro.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zobaczyłam ten przepis aż pisnęłam! szkoda, że nie zobaczyłam go wcześniej... teraz niestety brak wolnego czasu ale za 2 tygodnie zrobię już zapisuje sobie w kajeciku :) i będę odwiedzać Cię kochana regularnie! :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sernik wygląda fantastycznie. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. wpadłam tu bo zobaczyłam linka do bloga na innym blogu. Jak patrzę na to zdjęcię to to cudo mmmm z chęcią spróbuję. I mało "babraniny" ;D Muszę przejrzeć więcej Twoich wpisów, ale coś czuję, że mi to tylko apetytu narobi ;D


    Dopiero zaczęłam prowadzić bloga zapraszam do mnie również
    http://kosmetyki-i-inne-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jak najszybciej przetestuje;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam serniki i na pewno przetestuję ten przepis :) Zapraszam Cię do siebie, również otworzyłam niedawno blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie! Ten kontrast jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie innowacyjne połaczenia :) na pewno sama spróbuję, widzę że także lubisz tworzyć rzeczy "nowe" z już dostępnych "składników" zapraszam na mój blog http://wytwarzalnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pysznie wygląda,wypróbuje

    http://ciekawi.interia.pl/konkurs-etap-3/zgloszenia-zgloszenie,aId,82380,qId,63398,aSort,1

    OdpowiedzUsuń