Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Tiramisu

By 15:05


Delikatny włoski deser, słusznie zasłużył na miłość smakoszy na całym świecie.



                                            Składniki




mocna kawa, duży kubek

jajka, 3

cukier, 100 g
cukier wanilinowy, 3 łyżeczki
serek mascarpone, 500 g
biszkopty podłużne, 1 duże opakowanie
kakao, 
Rum, 25 ml

                                     Opis przygotowania




1. zaparzyć mocną kawę. białka ubić na sztywno z cukrami. nie przerywając ubijania dodawać w małych ilościach żółtka i serek mascarpone.


2. w szklanej podłużnej misce ułożyć moczone z obu stron w ostudzonej kawie z rumem biszkopty. na biszkopty ułożyć połowę masy, posypać kakao. na masę ułożyć kolejną warstwę biszkoptów a na nie resztę masy. wierzch posypać ponownie kakao.



3. odłożyć tiramisu na ok 4-5h do lodówki.











You Might Also Like

14 komentarze

  1. czemu zdjecia maja sie nijak do sposobu opisanego sposobu opisania? Piszesz "bialka ubic na sztywno z cukrami. nie przerywajac ubijania dodawac w malych ilosciach zoltka i serek mascarpone" - a na pierwszym zdjeciu widac zoltka ukrecane z cukrem. To wlasciwie najpierw bialka z cukrem, czy najpierw zoltka z cukrem? A pozniej dodajesz mase jajeczna do serka tak jak na zdjeciach, czy tez moze serek do masy, tak jak w opisie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanno kieruj się przepisem zdjęcia są tylko zachętą do robienia tiramisu :)

    Osobiście robiłam z przepisu raz a drugi tak jak na zdjęciach chciałam coś wymyśleć innego i też wyszło przepyszne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie i bardzo przejrzyście przygotowany opis. :) a tiramisu wygląda przepysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetyczne:) ja robie troche oszukane Tiramisu i nie mam dostepu do biszkoptow wiec wspomagam sie ciasteczkami Rich Tea.

    P.S

    Usun weryfikacje obrazkowa, bedzie wygodniej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, no i bardzo fajnie przygotowany przepis. Podoba mi się Twój blog. Jest bardzo estetyczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie ! Takiego mi apetytu narobiłaś, że zaraz polece zrobić takie pyszności !
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ale mi narobiłaś ochoty na taki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmmm wygląda smakowicie!
    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy nowy blog:) Zapowiada się ciekawie zwłaszcza dla łasuchów (takich jak ja) :)
    Zdjęcia bardzo ładne, opisy dobre, przepisy apetyczne, ale mam jedno zastrzeżenie: spróbuj ujednolicić czcionki, jest taka zasada w edytorstwie, która mówi, że 3 czcionki w jednym miejscu to maks, a tutaj widzę, że każdy przepis jest pisany inaczej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie skusiłam sie na zrobienie samodzielnie tiramisu, chociaz piekę dużo, kto wie, może wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elzo, dziekuje za sympatyczna odpowiedz. Ja wlasciwie to chcialam Ci tylko wytknac ten maly problem. Nie ze zlosliwosci, ale w celu wskazania co mozesz poprawic w prowadzeniu bloga, zwlaszcza ze sa to dopiero jego poczatki. Bardzo mi sie podobaja Twoje zdjecia i zycze Tobie wytrwalosci i sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pysznie..zapraszam do akcji.Kawa..

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham tiramisu!

    a mój B. żadnej okazji nie popuści aby nie sprowokować mnie do jego wykonania :))

    mmm.....


    Pozdrawiam,
    MM

    OdpowiedzUsuń