Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Truskawki w czekoladzie

By 08:59


Kolejny bardzo pyszny deser truskawkowy:)



fot. prasowa

Składniki:
400g truskawek
po tabliczce białej i ciemnej czekolady
2 łyżki masła

Truskawki opłukać. Czekolady rozpuścić, dodając do każdej po łyżeczce masła i po 2-3 łyżki wody. W ciepłej czekoladzie maczać truskawki i robić dekoracyjne esy-floresy (na ciemnej czekoladzie z czekolady białej, na białej- z ciemnej). Odstawić do zastygnięcia.


Fot. koleżanka specjalnie dla mnie:)


You Might Also Like

13 komentarze

  1. aż mi ślinka pociekła :) uwielbiam truskawki!
    Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie chyba nie należy do ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już dawno na pulpicie i nie wiem skąd go miałam wiec nie podpisałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jestem pod wrażeniem, jak ładnie wygląda tak w końcu prosty pomysł na deser.

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam! uwielbiam słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie rzeczy , które kocham: truskawki i czekolada !!!
    już nie mogę się doczekać Polskich truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super uwielbiam truskawki i czekolade ;)
    fajnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne... Robię w najbliższą niedzielę:)

    OdpowiedzUsuń