Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Deserek dla dzieci

By 01:36

Jak zadowolić dzieci fajnym i bardzo prostym deserem  

Bardzo prosto.

Robimy fajną mieszankę i od razu uśmiech u naszego malucha 

Przygotowujemy płatki mogą być różnego rodzaju ja dałam  NESTLE  Frutina i NESTLE musli do tego owoce banany truskawki lub morele jogurt smietana śnieżka 

I gotowy deser dla dzieciaczka


Zapraszam do polubienia mojego Fun Pag'a na FACEBOOK




You Might Also Like

5 komentarze

  1. ojojoj!
    cudnie wygląda <3
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam płatki z płatkami oblanymi czekoladą i suszonym bananem. mm<3

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko dlaczego sniezka? czy nie potrafisz ubic samodzielnie smietany?

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrafię ubić samodzielnie ale wole gotową :)

    OdpowiedzUsuń