Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Mini Pavlova dla biało-czerwonych

By 03:09

Przepis pochodzi ze stronki http://www.makecookingeasier.pl/ i to właśnie on zainspirował mnie do zrobienia go właśnie teraz na EURO 2012 dla naszych biało- czerwonych. Nadal wykorzystuje truskawki bo kocham ich smak, lekkość i kojarzą mi się z ciepłym latem. Przepis troszeczkę zmieniony




Skład:

5 białek

300 g cukru

250 g śmietany kremówki

ok. 500 g truskawek

500 ml lodów waniliowych

1. Białka ubijamy ze szczyptą soli na średnio sztywną pianę, a następnie powoli dosypujemy cukier, aż nasza masa będzie lśniła. Piekarnik rozgrzewamy do 180 stopni C



3. Bitą śmietanę ubijamy (najlepiej na 30 minut przed przygotowaniem wstawić kartonik ze śmietaną do zamrażalnika). Spody bezowe wyjmujemy z piekarnika i kolejno nakładamy lody waniliowe, plasterki truskawek i pitą śmietanę ja dodałam jeszcze polewę truskawkową.






You Might Also Like

10 komentarze

  1. pięknie Ci te bezy wyszły

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wygląda a przede wszystkim przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, az sie zrobilam glodna pomimo tego ze od godziny 16 pochlonelam juz tyle kalorii.

    Śliczny blog, bardzo przyjemna i profesjonalna szata graficzna

    Obserwuje!

    zapraszam
    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://cupcakesofsmile.blogspot.com Wspaniałe to wszystko jest ! ! ; ) Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bym się do tego jedzonka dorwała to nie byłoby zbyt dobrze, hehe :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boziu, jak to cudownie, smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. ajjj ale smakołki mniamcius dodaje do obserwowanych :) pozdraiwam ;*

    OdpowiedzUsuń