Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Kawa Mrożona

By 12:30

Mrożona kawa to chyba najlepszy zastrzyk energii na te ostatnio upalne dni. Pobudza, orzeźwia, dodaje energii - same zalety :). Można ją przyrządzić na wiele sposobów - u mnie z dodatkiem lodów waniliowych, bitej śmietany i zimnego mleka...



SKŁADNIKI
filiżanka espresso
odrobina mleka
3 kulki lodów waniliowych lub śmietankowych
cukier do smaku
bita śmietana


Przygotowałam espresso ( kto nie ma ekspresu do kawy może poprostu rozpuścić kawę rozpuszczalną w niewielkiej ilości przegotowanej wody ) dosłodziłam do smaku , dodałam mleko a następnie ostudziłam i wstawiłam do lodówki . Kiedy napój odpowiednio się schłodził ( niecierpliwi mogą skorzystać z zamrażalnika ) wlałam do wysokiej szklanki, dodałam 3 gałki lodów i wierzch udekorowałam bitą śmietaną.




Pycha:)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Pycha :)
    szczególnie na letnie dni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że wygląda pysznie to na pewno pysznie smakuje. Po takim czymś upał nam nie straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pijam kawy, ale w taki upał na mrożoną się kuszę, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę jedną na wynos ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniaami! biegnę robić:D

    OdpowiedzUsuń
  6. o mniam! mam właśnie na taką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pychaaaaaaaaaa:)
    zapraszam do odwiedzin i obserwacji mojego Bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mrożoną kawę!:) Wprawdzie mam inny na nią przepis, ale Twój też wypróbuję :))

    P.S. Link do aukcji z okularami podałam u mnie pod Twoim komentarzem, by inne zainteresowane dziewczyny również mogły je nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pyszności robisz. :) Niedługo zrobię coś "Twojego". :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pyszny blog- mniam - idę zamienić colę na kawkę :)mrozioną - ech kalorie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. narobiłaś mi smaka na mrożoną kawę, którą wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113
    polecam:)

    OdpowiedzUsuń