Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Wiśniowa kruszanka

By 02:49


Już mamy prawie połowę lipca sezon wiśniowy powoli sie kończy dlatego postanowiłam ich jeszcze wykorzystać w moich wypiekach.




Składniki na ciasto:

3 szklanki mąki
1 szklanka cukru pudru 
200 dkg margaryny
5 żółtek
3-4 łyżki śmietany
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka octu


Przygotowanie:

Zarobić ciasto na stolinicy, podzielić na dwie części. Jedno zamrozić a drugie wyłożyć na formę do placka następnie położyć warstwę wydrylowanych wiśni. Z białek ubić pianę dodać 1 szklankę cukru pudru 1 kisiel wiśniowy  dodać mąkę ziemniaczaną na 1/2 szklanki. Wykładamy pianę z kisielem na wiśnie i zcieramy ciasto zamrożone 
Pieczemy 1h w 200 stopniach


You Might Also Like

15 komentarze

  1. uwielbiam wszystko co wiśniowe! a na widok takiego ciastka od razu robię się głodna ;p

    akurat piję kawę i nie mam nic słodkiego do niej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. aż na sam widok zrobiłam się głodna :(
    zapraszam do nas :
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę zaglądać częściej ! Fajny blog i pomysły ;)
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammmm!!!!!!!!!!!!! zrób mi takie cudo :) obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO fajny blog. mniam mniam mniam
    Ale mi ochoty narobilas.

    Chcesz sie poobserwowac?
    Pozdrawiam IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda przepysznie, szkoda, że jestem na diecie :c

    OdpowiedzUsuń
  7. This actually looks incredible!! I have a huge sweet tooth, I might give this a try tomorrow.

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pysznie wygląda :)super połączenie smakowe :) ja upiekłam ostatnio marchewkowe :) wyszło również obłędnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszny blog :)

    obserwujesz ? odwdzięczę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie pysznosci :) az zglodniałam.
    Pozdrawiam i zapraszam : www.zyraffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda smakowicie - smaczku narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń