Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Babeczki jagodowe

By 09:32

Są przepisy, do których wracam kilka razy do roku. W sezonie jagodowym nie mogłoby się obejść bez babeczek z jagodami.Połowa babeczek została zjedzona jeszcze ciepła reszta doczeka się jeszcze dnia jutrzejszego.


Składniki:
187 g masła miękkiego
150g drobnego cukru
4 jajka
187g przesianej mąki tortowej
1,5 płaskiej łyżeczki proszku do pieczenia
200 g jagód
Kilka kropel dobrej esencji waniliowej

Miękkie masło utrzeć z cukrem do białości, potem dodawać po jednym jajku i za każdą razem dobrze ubić, do miski dodać przesiana mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia, delikatnie wymieszać . Na końcu dodać jagody i esencję waniliową i po delikatnym wymieszaniu nakładać do foremki muffinowej wyłożonej papilotkami lub do pojedynczych foremek. Piec w 190°C ok. 20-25 minut.
Dekorujemy bitą śmietaną w jagodą na szczycie
Smacznego mniam mniam






You Might Also Like

12 komentarze

  1. Perfekcyjne wykonanie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ło jezu obśliniłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, właśnie się zastanawiałam co zrobić z miską borówek w lodówce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo pojawiły się "moje" babeczki xD
    Dziękuję że dodałaś przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż zgłodniałam, i mam ochotę na słodkie
    o tej godzinie:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi narobiłaś ochoty! Świetny blog!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń