Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Naleśnikowa późna kolacja

By 12:42

Późny wieczór coraz to dłuższe wieczory dlatego najlepszym rozwiązaniem na te wieczory są naleśniki z  konfiturą lub z dodatkiem czekolady. Dziś dzień czekolady załączam zdjęcia, przepis i zmykam na Prawo Agaty





Przepis na naleśniki (około 10 sztuk dużych ale cienkich):

150 g mąki
2 jajka
250 ml mleka
szczypta soli
woda mineralna lub zwykła woda

masło lub olej roślinny do smażenia


Wykonanie:

Mąkę przesiać, dodać jajka, mleko i sól. Zmiksować, przykryć ściereczką i odstawić na 30 minut. Przed samym smażeniem dodać do ciasta wodę w takiej ilości aby uzyskać odpowiednią konsystencję ciasta (około 1/2 szklanki). Ciasto nie może być za gęste, bo będzie ciężko rozprowadzało się po patelni. Naleśniki smażyć na małej ilości masła lub oleju roślinnego.





You Might Also Like

13 komentarze

  1. Narobiłaś mi smaka!.
    Ostatnio nie chcą mi wyjść...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie naleśniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj u wszystkich naleśniki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nalesniki na kolacje - wspaniale!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach!!! A ja taka głodna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię jak taką kolację robi mój tata :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny przepis.
    Uwielbiam naleśniki:)
    z czym tylko się chce. Na słodko i na słono:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej jak wroce do domu to dzisiaj robie nalesniki, bez dwoch zdan!! Swietny blog, pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie wyglądają! aż się chce jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pycha ;) Najczęsciej jadana przeze mnie potrawa to naleśniki <3
    zapraszam :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmmmm :) wygląda wyśmienicie :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń