Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Tort kokosowy

By 12:56

Dziś była ważna okazja a ja chciałam ją uczcić i samodzielnie przygotowałam tort kokosowy. Był to mój debiut powiem że całkiem dobrze mi wyszedł. Tym bardziej że tort stworzył mi naprawdę wyjątkową chwilę do świętowania tego dnia:)
































Rzeczy, które potrzebujesz:

Biszkopt: 0,5 szklanki mąki ziemniaczanej 
0,5 szklanki mąki pszennej
4 jajka
płaską łyżeczkę proszku do pieczenia 
łyżeczkę wody
3/4 szklanki cukru
Masa:
2 bite śmietany w proszku
śmietana 30%
śmietana18%
3 łyżki cukru
wiórka kokosowe(ile się chce)


Przygotowanie:
Upiec dwa biszkopty i poczekać aż ostygną .

Masę przyrządzamy w taki oto sposób :
śmietany wlać do miski i wsypać bite śmietany w proszku . Wszystko wymieszać łyżką . Następnie dać cukier i wszystko razem zmiksować. Dodać wiórka.
Można na chwilę wstawić masę do lodówki .

Dekorowanie:
przekroić biszkopty tak aby powstały cztery .
Następnie na pierwszą część wyłożyć masę , potem na wierzch biszkopt i tak do końca .

Dekoracja wedle uznania :)




You Might Also Like

9 komentarze

  1. uwielbiam torciki pod kazda postacją, o każdym smaku i zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka kokosowa pokusa..
    Na pewno był obłędnie pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. SO yummy looking! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter: @shineonbyandrea Instagram: shineonbyandrea Pinterest: shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm wygląda pysznie
    zapraszam: colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Torty to póki co dla mnie czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie tez to była czarna magia dopóki się za to nie zabrałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszam do zabawy z okazji pierwszych urodzin naszego bloga :)

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm, wygląda świetnie. A smakował pewnie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń