Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Pudding wanliowy z niespodzianką

By 09:27

Co jest niespodzianką? A no u mnie morele, które trochę sobie spłynęły na spód. Ale w smaku to nic nie ujęło. Kiedy dokopiemy się łyżeczką do denka, mamy słodką niespodziankę. Sam pudding jest jak... hmm... mięciutka, wilgotna gąbeczka. Pachnąca wanilią. Chyba najlepsze skojarzenie. Gdyby go podać z jakimś sosem.. byłby jeszcze lepszy.


                                  POLUB MNIE NA FACEBOOK




Przepis:
Na 6 porcji:

150 g masła

175 g mąki

łyżeczka proszku do pieczenia

1/2 szklanki + 2 łyżki cukru

2 jaja

1/2 szklanki kwaśnej śmietany 12 lub 18%

1 łyżka ekstraktu waniliowego

12 moreli

2 łyżki masła wykorzystujemy, żeby wysmarować dokładnie foremki. Pozostałe ucieramy z cukrem na jasną, puszystą masę. Dodajemy kolejno jajka i ekstrakt. Mikser przestawiamy na niskie obroty i dodajemy połowę przesianej mąki, śmietanę i resztę mąki przesianą z proszkiem do pieczenia. Po każdym dodaniu składnika krótko ucieramy.

Foremki napełniamy je ciastem i układamy morele. Pieczemy ok. 35 minut w 180 stopniach. Najpierw urosną, a potem lekko opadną - tak ma być. Wyjmujemy je i odstawiamy na kilka minut do ostygnięcia. Chyba nie muszę mówić, że najlepiej zjeść na ciepło. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Tak wspaniale wyglądają że aż szkoda było by mi je zjeść!
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają obłędnie!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Basia

    OdpowiedzUsuń

  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam i pudingi i motele :) Już myślę nad niespodizanką w tych, które zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Morela? świetnie, jeszcze nie próbowałam..ale chyba będzie trzeba ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie się prezentują ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wyglada! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń