Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Tort krówkowy

By 10:25

Przepyszny tort którego przepis znalazłam na portalu Kotlet.tv od razu urzekł mnie swoim wyglądem a w smaku jest przepyszny i taki delikatny
Tort przygotowałam na biszkoptowych spodach i troszkę mu wyszczupliłam warsty na dwie. Rozpływających się w ustach, wypróbujcie polecam




Przepis:
Składniki
biszkopt 
1,5 porcji budyniu wystudzonego*
kostka masła (tj. 200 g) w temp. pokojowej
1/2 szklanki cukru pudru
1 łyżeczka cukru z wanilią
cała puszka masy krówkowej
dżem z czarnej porzeczki
tabliczka czekolady do dekoracji
żelki do dekoracji 
bita smietana do dekoracji


*1,5 porcji czyli albo proszek z 1 i pół saszetki przygotowany na 2/3 litra mleka albo taki większy budyń, który ma napisane, że jest na 2/3 litra mleka. Albo domowy z poniższego przepisu.


Krok 1.

W misce ucieram miękkie masło z cukrem pudrem i cukrem waniliowy na taki puch.

Dodaję budyń i ew. 2 łyżki mleka (gdy masa jest gęsta) i miksuję. Potem dodaję masę krówkową i znów miksuję aż krem będzie gładki.

uwaga: budyń na krem ma być bardzo gęsty, trzeba go tyle podgrzewać ciągle mieszając aż zgęstnieje. Budyń ma być przestudzony, zobaczcie proszę film, bo widzę, że są z tym problemy, polecam też poradnik na temat tego kremu.

Krok 2.

Biszkopt dzielę na dwie części, kładę pierwszy na tortownicy, nasączam herbatą, na to kładę dżem, krem i znowu biszkopt, krem.

 

Krok 3.

Na końcu dekoruję tort kremem zarówno z wierzchu, jak i boki tortu,
Każdy dekoruje według swego uznania
ja dodałam żeli serduszka.

 




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Wygląda niezwykle pociągająco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pysznie wygląda! naprawdę królewsko!

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi świetnie, może wkrótce wykorzystam przepis bo ostatnio brakuje mi w kuchni nowości:)

    OdpowiedzUsuń