Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Poświąteczne jedzonko

By 02:54


Witajcie :)
 I po świętach, masa szykowania, sprzątania, zakupów, prezentów i już po, zaledwie trzy dni, tak naprawdę to dwa i pół świętowania a teraz czekamy na sylwestra i nowy rok :)
Kto dziś ma wolne i reszte dni tak jak ja to jest szcześciarzem może sobie jeszcze leniuchowac do końca roku.
Po przepełnionym brzuchu co dzisiaj jeść a może sobie głodówkę zrobić po tych świętach.
Nic bardzie mylnego ja nadal dziś celebruje ten dzień i to do łóżka lekkie śniadańko sobie podałam.











A to pewnie na na obiad zostaje:






You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo apetycznie wyglądają te pokrojone plasterki pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dieta, to dieta. Ja nawet w święta nie odpuściłam ;-)

    OdpowiedzUsuń