Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Ciasto marchewkowe

By 10:31

O warzywach wiemy już prawie wszystko - są zdrowe, wielowitaminowe i niskokaloryczne. Próbowaliście może dołożyć trochę warzyw do ciasta? Ja spróbowałam i uważam, że to bardzo dobry pomysł i sensowna wymówka dla łasuchów. Podczas pochłaniania kolejnego kawałka, zawsze możemy powiedzieć, że się zdrowo odżywiamy.



Składniki:
- 4 jaja,
- 200g cukru,
- 250g mąki,
- 300-350g startej, odciśniętej marchewki,
- 150 g masła (stopić),
- 2 łyżeczki cynamonu,
- 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia,
- 2 płaskie łyżeczki sody.


Polewa:
- 30 g masła (miękkiego),
- 100g cukru pudru,
- 1 serek "Delphina",
 - odrobina olejku migdałowego.


Jak przyrządzić?

Zetrzeć na tarce marchewkę, odcisnąć sok, sok wypić :)Białka ubić na sztywno z cukrem, dodać żółtka, mąkę proszek, sodę cynamon, masło( stopione), dokładnie wymieszać, dodać marchewkę i wymieszać. Piec 45-50 min. w 180 st.C Polewa: Zmiksować składniki i polać nimi placek.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. uwielbiam ciasta marchewkowe, nawet piernik robię z tym pomarańczowym warzywem :)
    pozdrawiam ciepło,
    szana!

    OdpowiedzUsuń
  2. marchewkowe ciasta są świetne, mój łasuch je uwielbia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką teraz mam ochotę na to ciasto !

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi za mną marchewkowe ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm pycha :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam marchewkowych wypieków<3

    OdpowiedzUsuń