Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Domowa latte

By 00:09

Kto z nas nie lubi kawy? Ja jestem największa fanka kawy i potrafie wypić po kilkanaście filizanek:) Wyszukuje po kawiarniach różne typy kawy po latte i mochate smakowe i inne.
Całkowicie żeby nie zbankurutować przez kawe kupiłam express taki najzwyklejszy ale ta kawa nie smakowała mi tak dobrze jak oczekiwałam. Jedynym moim dobrym zakupem do robienia dużej pianki i przepysznej smaku jest Mix - Max jest wspaniałym shakerem, pojemnikiem do roztrzepywania, jak również do odmierzania składników z Tupperware

Wystarczy wsypać 1 łyżeczkę kawy, wlać mleko, i cukier najlepiej 2 łyżeczki wtedy pianka jest słodka i zakręcamy i roztrzepujemy.

Mało jest przy tym pracy a efekt jest przepyszny.










Pamietaj po tak słodkiej kawie Orbitki pod ręką muszą być







You Might Also Like

6 komentarze

  1. ale pysznie wygląda ta kawa:) mam w domu zwykły shaker , spróbuję zrobić taką kawę popołudniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłym tez wyjdzie wypróbuj jest pyszna

      Usuń
  2. Mniam , zaraz idę sobie zrobić kawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!! zapraszam na moją foto strone : www.izadzijak.com

    OdpowiedzUsuń