Welcome to our website !

Deserki

Niebo dla podniebienia w jednym miejscu

Drink płatki śniegu

By 11:09

Kalendarzowa wiosna już na dniach powinna zagościć ale chyba zima nie daje za wygraną. Dlatego żeby ja zaczarować zrobiłam drink Płatki śniegu. Ten piękny kremowe drink z nutą cynamonu przeniosą Twoje podniebienie w zupełnie inny świat. Dlatego zachecam do wypróbowania bo to dość prosty drink.



Składniki

3/4 szklanki lodów waniliowych, 1/3 szklanki brandy, 1/4 szklanki białego likieru kokosowego, bita śmietana, cynamon.
W blenderze zmieszaj ze sobą lody, brandy i likier.2
Dodaj kostki lodu (ja nie dałam)
Przykryj zmiksuj razem z kostkami. Powinny się rozdrobnić.
Wlej przygotowanego drinka.
Posyp cynamonem.
Na koniec udekoruj bitą śmietaną.



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Z przyjemnością go zrobię;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. MMM...pysznosci, pysznosci, z przyjemnością zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda idealnie! dziś wypróbuję;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaa! Chyba sobie taki zrobię!!!

    Wpadnij też do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba:>

    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm pyszne :D Co prawda wieczorkiem wolę jakieś dobre wina, ale w upalny dzień jak dziś taki drink jest idealny :D

    OdpowiedzUsuń